Dial4You Sıkça Sorulan Sorular

Dial4You ile ilgili sık sorulan sorular ve cevapları aşağıdadır

Sistem gereksinimleri nelerdir?

  • İşletim Sistemi: Windows XP, Windows 7
  • CPU: 2 GHz veya daha hızlısı
  • RAM: 2 GB veya üstü
  • Disk: 200MB veya fazla boş alan
  • Network Kartı ve Statik LAN IP Adresi
  • Güç Kaynağı (Opsiyonel)

Kabin göstergesi desteği var mı?

Dial4You, kabin içerisinde müşterinin eş zamanlı olarak ne kadarlık konuşma yaptığını gösteren D4U-RD1 kabin göstergelerini desteklemektedir. Ayrıca, ön ödemeli çalışan kabinde, gösterge üzerinde kullanıcı ne kadar kontörü kaldığını izleyebilir. Kabin göstergelerini Roitel'den temin edebilirsiniz.

Yazılımın lisanslaması nasıldır?

Dial4You, yüklenen kredi karşılığı olarak ücretsiz olarak kiralanmaktadır. Eğer satın almak istiyorsanız. Eurotel ile temasa geçebilirsiniz.

Yazılımda sorun tespit ettim, ne yapmalıyım?

Sorun tespit ettiğinizde, lütfen Roitel destek ekibine bilgi veriniz.

Çağrı yapamıyorum ve bilgisayar ekranında çağrıyı izleyemiyorum

Bilgisayarınızın IP adresi statik olmalıdır. Voip Gateway'de, gateway IP adresinin bilgisayarın IP adresi olduğundan emin olun.

Sadece bir kabindeki telefon çalışmıyor

Voip gateway'den kabine giden telefon kablonuz veya kabindeki telefonunuzda sorun vardır.

Ekranda son arama için, mesaj kısmında "Kullanılan özellik onaylanmıyor" mesajı var

Krediniz bitmiş olabilir veya ADSL IP adresiniz bize bildirdiğinizden farklı olabilir.

Sunucudaki hesap bilgilerimi göremiyorum.

Kullanıcı bilgileriniz, hesabınıza bağlanmamış olabilir, Roitel destek ile temasa geçiniz.

Aramanın başladığını görüyorum ama "Çalıyor" mesajı gelmiyor, takılıyor.

Voip cihazınızı kapatıp açınız.

Programa hiç arama bilgisi gelmiyor

Bilgisayarınızda güvenlik duvarı açıksa kapatıp deneyiniz. Eğer çalışırsa, güvenlik duvarında, Voip Cihazınızın Dial4You'ya bağlanabilmesi için Güvenlik Duvarından Dial4You uygulamasına izin vermelisiniz.

Öğrenmek istediğiniz konu mu var?

Lütfen bize bildiriniz.

Bize yazın »